تکنیک های سئو سایت

در این بخش میتوانید جدید ترین تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت را یکجا مشاهده کنید و رتبه سئو سایت خودتان را بهبود دهید ، در ویدئو های زیر از سایت بهین وب دیزاین با من همراه باشید:

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت - بخش ۱

آنلاین آموزش ببینید

تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت - بخش ۲

آموزش seo حالا نقش پررنگی در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کند و با فراگیر شدن هر چه بیشتر روند تجارت الکترونیک، seo نیز به یکی از موضوعاتی تبدیل می‌شود که صاحبان مشاغل باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

هم‌زمان با تغییر ماهیت کسب‌وکارها از حالت سنتی به اینترنتی، شیوه‌های بازاریابی هم دستخوش تغییراتی جدی شده‌اند. روش‌های قدیمی مثل پخش تراکت، درج آگهی در نشریات و حتی تبلیغات تلویزیونی و رادیویی دیگر به اندازه قبل، گزینه‌های جذابی برای صاحبان کسب‌وکار نیستند.

برخی از این روش‌ها اثربخشی گذشته را ندارند و هزینه تبلیغ و بازاریابی در برخی دیگر، بسیار گران‌تر از آن است که صاحبان مشاغل قادر به پرداخت آن باشند. اینجاست که پای دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتال و متعاقباً اهمیت آموزش seo به ماجرا باز می‌شود.

بازاریابی دیجیتال و ضرورت تولید محتوای مناسب

آنچه آموزش seo را در گروه یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی قرار می‌دهد، اهمیت بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجوست. صاحبان مشاغل برای اینکه بتوانند کسب‌ وکارشان را به مشتریان بالقوه در فضای آنلاین معرفی نموده و برای محصولشان، آگاهی از برند ایجاد کنند، باید عملکرد حساب‌شده‌ای در زمینه بازاریابی دیجیتال داشته باشند.

فاکتور های سئو

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازاریابی دیجیتال، تولید محتوای مناسب برای مخاطبان است. محتوایی که کسب‌وکارها به‌واسطه آن قادر به نمایش تمایز یا صلاحیتشان باشند و با توجه به استراتژی‌هایی که دارند، در مخاطبان آگاهی ایجاد کرده یا آن‌ها را به انجام اقدام خاصی مثل خرید محصولاتشان، ترغیب کنند.

توجه کنید که برخلاف مشاغل سنتی، حالا این محتواست که در نخستین مرحله، خریداران و فروشندگان را به یکدیگر پیوند می‌دهد و این بدان معناست که برای موفقیت در حوزه بازاریابی دیجیتال، قبل از محصول خوب، باید محتوای خوب به مشتریان ارائه دهید.

به‌عبارت‌دیگر، با تغییر فضای کسب‌وکار، چشمکِ محصولات قرارگرفته در ویترین‌های رنگارنگ، دیگر آن گیرایی سابق را ندارد چون اساساً مشتریان حالا بیش از آنکه در کف خیابان در جستجوی محصولات موردنیازشان باشند، آن‌ها را در محیط دیگری جستجو می‌کنند.

اما محتوای خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای پاسخ این سؤال باید از نقش مهم آموزش seo آگاه شویم.

آموزش seo؛ شرط لازم موفقیت در بازاریابی دیجیتال

شاید این سؤال مطرح شود که چرا اهمیت آموزش سئو در بحث تولید محتوای خوب، تا این اندازه مورد تأکید قرار می‌گیرد؟ جواب این سؤال حداقل حالا دیگر چندان سخت نیست!

تولید محتوا با هدف موفقیت در بازاریابی دیجیتال، مستلزم آگاهی از مجموعه قواعدی است که رعایت آن‌ها، در موفقیت یا ناکامی یک کسب‌وکار در مسیر نیل به اهدافش، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. قواعدی که به آن‌ها اصطلاحاً seo می‌گویند و کمک می‌کنند تا شما بتوانید محتوا را در معرض دید مخاطبان هدفتان قرار دهید.

 

باید قبول کنیم که دوره عرض‌اندام ویترین‌های شیشه‌ای به‌تدریج تمام می‌شود و حالا این ویترین گوگل است که همه توجهات را به خودش معطوف کرده است. درواقع دسترسی مخاطبان به محتوای خاص اکنون به این بستگی دارد که گوگل چه جایگاهی را به آن محتوا در صفحاتش اختصاص دهد؟

محتوای خوب در کنار ارزشمند بودن برای کاربر انسانی، باید از نظر فنی یا تکنیکال هم بهینه باشد؛ یعنی شما باید برای قرار گرفتن مطالبتان در فهرست نتایج موتورهای جستجو، به آن‌ها سیگنال‌های درستی بدهید و متقاعدشان کنید که محتوایتان، ارزش ایندکس شدن در جایگاه‌های مناسب را دارد.

برای اینکه به چنین هدفی برسید، باید محتوای بهینه و اصطلاحاً محتوای seo داشته باشید و برای داشتن چنین محتوایی، باید مبانی و اصول سئو را درک کرده و قواعد آن را بیاموزید. حالا احتمالاً علت استقبال صاحبان کسب‌وکار را از منابع آموزش Seo، بهتر درک می‌کنید!

کیفیت یادگیری seo و پیشرفت در این زمینه با منابعی که از آن‌ها برای آموزش seo استفاده می‌کنید، ارتباط مستقیمی دارد. بسیار مهم است که منابع مورداستفاده، همه مباحث فنی کلیدی در سئو را پوشش دهند و درعین‌حال در انتقال این مباحث به مخاطبان هم عملکرد خوبی داشته باشند.

وجود منابع و گزینه‌های متعدد آموزش seo، می‌تواند انتخاب را به کار دشواری تبدیل کند اما بهین وب دیزاین، مجموعه‌ای است که به لطف کیفیت و جامعیت مطالب آموزشی، به‌عنوان یک برند متمایز در بحث آموزش بهینه‌سازی موتورهای جستجو شناخته می‌شود.

بنابراین اگر در ابتدا یا میانه راه هستید و قصد دارید فوت‌وفن تسخیر جایگاه‌های استراتژیک در صفحه نتایج موتورهای جستجو را یاد بگیرید، می‌توانید روی بهین وب دیزاین حساب ویژه‌ای باز کنید.

 با انتخاب بهین وب دیزان به‌عنوان یک منبع مفید آموزش seo و استفاده از مقالات، پادکست‌ها، ویدئوها و کتاب‌های الکترونیکی این مجموعه، هر آنچه را که در بحث بهینه‌سازی موتورهای جستجو نیاز دارید، فرا بگیرید و در مدتی کوتاه کسب و کار اینترنتی خودتان را رونق دهید.

تخفیف 1 میلیون تومانی دوره آموزش سئو کاربردی-محدود
مشاهده دوره
close-image