چرا باید از وردپرس استفاده کنیم؟

0
  • وردپرس در حال حاضر محبوب ترین سایت ساز دنیاست. با وردپرس می توان هر نوع سایتی را به غیر از چند مورد بسیار خاص، راه اندازی کرد. با توجه به اینکه کسب و کارها همه به سمت اینترنتی شدن حرکت می کنند داشتن مهارت کار با وردپرس می تواند یک شغل پردرآمد و رویایی را برای شما ایجاد نماید. بر خلاف اینکه تصور می شود طراحی سایت بسیار سخت و پیچیده است، کار با وردپرس بسیار ساده و لذت بخش است. شما می توانید در حدود ۳ الی ۶ ماه بطور کامل تبدیل به یک متخصص طراح سایت با وردپرس شوید.

    لازم به ذکر است که جای نگرانی از بابت بازار کاری وجود ندارد چون تقاضا در این حوزه بشدت بالاست و از همان ابتدا می توانید پروژه گرفته و کار کنید.

    تشریح ساختار وردپرس

    وردپرس یک نرم افزار تحت وب برای طراحی سایت است. وردپرس با زبان php و بصورت متن باز نوشته شده است که همین موضوع سبب می شود که قابلیت توسعه پذیری بالایی داشته باشد. هزاران قالب و افزونه برای وردپرس وجود دارد که می تواند کارایی آن را به طرز باورنکردنی بهبود ببخشد. شما با وردپرس می توانید وب سایت های زیر را راه اندازی نمایید:

    • انواع وب سایت های مبتنی بر محتوا مانند سایت های خبری، وبلاگ و …
    • انواع وب سایت های فروشگاهی و اراده محصول و خدمات
    • انواع وب سایت های شرکتی، صنعتی، خدماتی و تخصصی

    و انواع وب سایت های متنوع دیگر که می بایست بر اساس نوع و کاربری آن، اقدام به انتخاب قالب و افزونه های مورد نیاز کرد. برای مثال اگر بخواهید یک سایت فروشگاهی با وردپرس راه اندازی نمایید نیاز به یک قالب فروشگاهی مانند وودمارت، فلت سام، آوادا و … به همراه افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یا موارد دیگر مانند EDD دارید. برای سئو داخلی سایت می توانید از افزونه های یواست (Yoast) و رنک مث (RankMath) استفاده نمایید و …

    همچنین بخوانید: افزایش سرعت سایت وردپرسی

    از کجا شروع کنیم؟

    اینکه چگونه و از کجا شروع کنید بسیار مهم است. چون اگر یادگیری وردپرس را از منبع خوبی شروع نکنید ممکن است پس از مدتی به دلیل پیچیدگی کار، دلسرد شده و آن را رها کنید. مرکز آموزش میزبان فا به نام نکست یک بستر مناسب برای آموزش رایگان وردپرس است. با مراجعه به این بخش و مطالعه مطالب آموزشی آن به راحتی خواهید توانست به وردپرس مسلط شوید. برای اینکه بتوانید بصورت عملی کار کنید حتما لازم است خودتان یک وب سایت با وردپرس راه اندازی نمایید که ملزومات آن شامل دامنه و هاست است.

    خرید هاست و دامنه از میزبان فا

    برای اینکه بتوانید هماهنگ با آموزش ها پیش بروید پیشنهاد می کنیم هاست و دامنه وب سایت خود را از میزبان فا خریداری نمایید. علاوه بر این موضوع، سرویس های مورد ارائه میزبان فا باکیفیت ترین در ایران هستند و با اینکار به پرسرعت ترین، پایدارترین و امن ترین سرویس دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است با خرید هاست بصورت سالانه، دامنه بصورت رایگان برای شما قابل ثبت است و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای آن ندارید. برای اینکه بتوانید باز هم هزینه های خود را کاهش دهید می توانید از کد تخفیف HPE10 به میزان ۱۹ درصد، مبلغ صورتحساب خود را کاهش دهید. برای استفاده از این کد تخفیف تنها کافیست آن را در مراحل ثبت سفارش در قسمت خواسته شده وارد نمایید.

    چنانچه در هر مرحله نیاز به پشتیبانی و راهنمایی داشتید می توانید از سیستم چت آنلاین میزبان فا که بصورت ۲۴ ساعته فعال است استفاده نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت میزبان فا مراجعه نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.