سیر تا پیاز مشاوره سئو، از شیر مرغ تا جون آدمیزاد!

0
  • میبینی آقای رنگو؟ اینجا بالا اومدن تو نتایج گوگل خیلی سخته، خیلییی سخت! چرا که بحث سئو آنقدر تخصصی است که ما سر از کارش در نمی‌آوریم. یا گاهی اوقات با چالش‌هایی روبرو می‌شویم که نا امیدمان می‌کنند، مثل چالش ایندکس نشدن صفحات، کاهش رتبه و این‌ها!

    اما از همه بدتر، ما در زمینه سئو میان رقبایی گیر افتاده‌ایم که قدرتمند هستند، بسیار قدرتمند! به طوری که غلبه بر آن‌ها کار حضرت فیل است! اما در همین نقطه است که مشاوره سئو به کمک آمده و نور امیدی را در دلمان روشن می‌کند.

    در ادامه این مطلب قصد داریم شما را مزایای دریافت مشاوره در زمینه سئو، خدمات آن و خلاصه سیر تا پیاز این مسئله بیشتر آشنا کنیم. پس ادامه جذاب این بخش را از دست ندهید.

    مشاوره سئو

    چرا به مشاوره سئو نیاز داریم؟

    احتمالا شما پاسخ این سوال را بهتر از ما می‌دانید و اصلا به همین دلیل است که به سراغ این مطلب آمده و در حال خواندن آن هستید. ما به مشاوره نیاز داریم چون:

    • باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

    تا به حال دقت کرده‌اید تا به اینجای کار چقدر هزینه‌های اضافه را هدر داده‌اید؟ مثل هزینه تولید محتوای بی کیفیت، هزینه ساخت قالب نامناسب و …. حال در طول مشاوره سئو راهکارهایی به شما معرفی می‌شود که با کم آن‌ها بتوانید با کمترین هزینه سایتتان را در نتایج جستجو بالا آورده و از هدر رفت هزینه نیز جلوگیری کنید.

    • تایم و زمان؟ در آن هم صرفه جویی می‌شود.

    مشاوره سئو باعث می‌شود امور سایت سریع‌تر پیش رفته و در تایم و زمان شما نیز صرفه جویی شود. چون مشاور مسیری که شما در حال طی کردن آن هستید را بارها و بارها طی نموده است. پس می‌داند از چه روش‌هایی سریع‌تر به نتیجه می‌رسد و وقت خود را برای راهکارهای بی فایده هدر نخواهد داد.

    • مشاوره سرعت رشد را بالا می‌برد.

    وقتی همه چیز به سرعت در حال پیش رفتن باشد، خوب معلوم است که سرعت رشد وبسایتتان هم سریع‌تر می‌شود. مثلا با کمک مشاوره سئو مسیری که قرار بود در یک سال طی شود را شش ماهه طی می‌کنید.

    • چالش‌هایتان را رفع می‌کند.

    قطعا شما هم مانند هر شخص دیگری، چالش‌ها و مشکلاتی دارید که به دنبال راهی برای حل شدنشان هستید. در طول مشاوره سئو به بررسی تمام این چالش‌ها پرداخته شده و مشاور برای رفع آن‌ها به شما کمک خواهد کرد.

    مشاور سئو کیست؟

    مشاور سئو یا قهرمان گوگل! مشاور سئو متخصصی است که دانش و مهارت کافی را در زمینه سئو دارا بوده و در بهینه سازی سایت سال‌ها تجربه دارد. مشاور سئو در حقیقت با کمک دانش خود، به شما کمک می‌کند در بهترین نتایج جستجو ظاهر شوید.

    مشاور سئو

    مهمترین خدمات مشاوره سئو

    حال این در این مشاوره چه خدماتی دریافت می‌کنیم؟ در جلسات مشاوره بهینه سازی و مشاوره سئو خدمات زیر ارائه خواهند شد:

    • ارائه پیشنهادات عالی برای بهبود رتبه سایت

    مشاور پس از بررسی ساختار کلی سایت، به شما پیشنهاداتی ارائه می‌کند که در افزایش رتبه بسیار موثر هستند.

    • آنالیز چند جانبه سایت

    در مشاوره سئو تمام بخش‌های سایت شما مورد تحلیل و آنالیز قرار خواهد گرفت‌. برای مثال مشاور محتواها، قالب سایت، امکانات و موارد از این قبیل را آنالیز خواهد کرد که متوجه شود تا چه میزان مطابق فاکتورهای سئو پیش رفته‌اید.

    • ارائه آموزش‌های لازم

    قطعا برای افزایش رتبه سایت، باید آموزش ببینید و دانش کافی را کسب کنید. مشاور در صورت نیاز این آموزش‌ها را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد.

    • تحلیل رقبا

    رقبا بسیار مهم هستند، مخصوصا رقبایی که در رتبه‌های بالای گوگل جا خوش کرده‌اند‌. در طول مشاوره سئو رقبا نیز مورد تحلیل قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن‌ها بررسی می‌شود.

    • تحقیق کلمات کلیدی

    مشاور طبق اهداف شما، بهترین کلمات کلیدی را برایتان انتخاب خواهد کرد. البته این کار را با یک تحقیق گسترده در خصوص این کلمات انجام خواهد داد.

    • تدوین استراتژی محتوایی

    بدون دارا بودن استراتژی محتوایی قطعا نمی‌توانید مطابق یک برنامه اصولی پیش بروید. به همین دلیل در طول مشاوره سئو برای شما یک استراتژی محتوایی هدفمند تدوین خواهد شد.

    • ارائه پیشنهاد در زمینه تبلیغات

    برای سایتتان در کدام رسانه تبلیغ کنید بهتر است؟ تبلیغ کلیکی یا بازدیدی؟ این مورد نیز توسط مشاور سئو به شما پیشنهاد داده می‌شود.

    مشاوره سئو سایت

    ۷ ترفند خلاقانه برای افزایش رتبه سئوی سایت!

    چه کار کنیم که سایتمون در گوگل بیاد بالا؟ این سوال پرتکرارترین پرسش در جلسات مشاوره سئو می‌باشد. برای افزایش رتبه و درخشیدن سایتتان در نتایج جستجو، از ترفند‌های زیر کمک بگیرید:

    ۱. انتخاب کلمات کلیدی سرچ خور!

    با یک تحقیق ساده می‌توانید متوجه شوید کدام کلمات سرچ بیشتری داشته و میان کاربران محبوب‌تر هستند. حال با استفاده از این کلمات مطالب سایت شما بازدید بیشتری داشته و رتبه بهتری نیز کسب خواهید کرد.

    ۲. توجه به سئوی خارجی، حیاتی‌ترین بخش!

    در مشاوره سئو همیشه به سئوی خارجی پرداخته می‌شود. برخی افراد تصور می‌کنند که تنها سئوی داخلی سایت مهم است و نسبت به اقدامات بیرونی سایت بی توجه هستند. اما اغراق آمیز نیست اگر بگوییم سئوی داخلی همانند بخش‌های داخلی سایت مهم و حیاتی است.

    مثلا نمی‌دانید یک رپورتاژ آگهی خلاقانه یا یک تبلیغ جذاب، تا چه میزان می‌تواند در افزایش رتبه سایت شما موثر باشد.

    ۳.۳ لینک سازی حرفه‌ای، هم داخلی و هم خارجی

    طبق آپدیت جدید گوگل، الگوریتم‌ها برای ایندکس کردن صفحات از صفحه‌ای به صفحه دیگر می‌روند. چگونه؟ از طریق لینک‌ها! پس لینک سازی داخلی سایت را جدی بگیرید. اما از آن طرف به بک لینک سازی هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. چون وقتی وب سایت‌های دیگر به شما لینک می‌دهند، اعتبارتان نزد گوگل افزایش می‌یابد.

    ۴. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، راز افزایش بازدید صفحات!

    یکی از توصیه‌هایی که در مشاوره سئو می‌شود، فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. این کار نه تنها شهرت برند شما را افزایش می‌دهد، بلکه کمک می‌کند تا بازدید سایت نیز به شکل قابل توجهی بیشتر شود.

    بازدید بیشتر هم که به گوگل این مفهوم را می‌رساند که سایت شما مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و اینگونه گوگل هم به سایتتان نظر می‌کند!

    ۵. سرعت سایت، کند نباشید!

    چقدر طول می‌کشد تا هر صفحه در وبسایت شما باز شود؟ ۳ ثانیه؟ نکند ۵ ثانیه؟ زیاد است. کاربران این روز‌ها کم حوصله ترینند و آنقدر که فکر می‌کنید منتظر نخواهند ماند. چون راه سایت‌های دیگر را که به روی آن‌ها نبسته‌اند. پس سرعت سایت را افزایش دهید، حال با هر ترفندی!

    ۶. دم کاربران موبایلی را هم ببینید!

    و اما دیگر نکته مهم در مشاوره سئو، توجه به موبایلی بودن ساختار سایت است. اگر همین حالا از هر فردی بخواهید عبارتی را برایتان در گوگل سرچ کند، فورا به سراغ گوشی موبایلش می‌رود، نه به سراغ باز کردن لپ تاپ و کامپیوتر! چون موبایل در دسترس‌تر است.

     اکثر کاربران هم برای سرچ در گوگل از تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند و اگر سایت خود را برای آنان بهینه نکنید، بی شک نیمی از مخاطبان را از دست خواهید داد.

    ۷. محتوا، شاه کلید بالا آمدن سایت در گوگل!

    آخرین نکته هم تولید محتواست‌. تولید محتوای با کیفیت، خلاقانه، ارزشمند و کاربرپسند، محتوا در واقع مهمترین عاملی است که باعث کسب رتبه برتر در گوگل می‌شود. پس به آن اهمیت دهید، حال چه محتوای متنی، چه تصویری و چه ویدئویی و صوتی و ‌…

    سئو و بهینه سازی سایت

    مشاوره سئو رایگان! واقعی یا کیک؟

    با خواندن مطلب بالا احتمالا همین حالا به فکر کمک گرفتن از یک مشاور سئوی حرفه‌ای افتاده‌اید. حال فرض کنید یک مشاور سئوی متخصص با سال‌ها تجربه در کنارتان بوده و تمام چالش‌هایتان را برطرف می‌کرد. همچنین به شما راز‌ها و روش‌های بالا آمدن رتبه را می‌آموخت و می‌توانستید به کمک او سایت خود را آنقدر ارتقا بخشید که بازدید و رتبه آن سر به فلک می‌کشید!

     حال این مشاور رایگان هم بود، و از آن مهمتر مشاوره خصوصی هم به شما می‌داد، شگفت انگیز است نه؟ اصلا بهتر از این نداریم! چون همه چیز را با هم دارد. حال مای کاستومر این فرصت طلایی را برای شما عزیزان فراهم نموده و مشاورین ما در ساعات مختلف، آماده ارائه مشاوره‌های جامع و رایگان به شما خوبان هستند.

    کلام نهایی و یک نکته راهبردی!

    در این مطلب دلایل کمک گرفتن از مشاوره سئو را بررسی نموده و خدمات این نوع مشاوره را ذکر کردیم‌. اما یک نکته راهبردی، این را بدانید که دریافت مشاوره، تازه اول راه است! چون شما تنها زمانی به نتایج شگفت انگیز دست می‌یابید، که مسیر اصلی( سئوی سایت) را آغاز کرده و مراحل را طبق استراتژی پیش ببرید.

    شرکت دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر ارائه دهنده خدمات سایت، سئو و شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت مشاوره اختصاصی رایگان با ما در ارتباط باشید.

    سوالات متداول

    • تایم مشاوره سئو چقدر است؟

    هرچقدر که نیاز باشد و شما را به پاسخ سوالاتتان برساند. حال چه یک ساعت چه ۲۰ دقیقه!

    • هزینه مشاوره در زمینه سئو چقدر است؟

    معمولا هزینه بستگی به فاکتورهای گوناگونی خواهد داشت. اما مای کاستومر این مشاوره را به صورت رایگان به شما عزیزان هدیه می‌کند.

    • در انتخاب مشاور سئو به چه معیارهایی دقت کنیم؟

    به میزان تخصص، نمونه کارهای قبلی، درصد رضایت مشتریان و … توجه نمایید تا بتوانید بهترین و کاردان‌ترین مشاور را انتخاب کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    ارسال یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.